Kleine stappen, groot effect

Doel 2018

Na de drukke feestdagen  van december met al zijn verleidingen staan we weer aan het begin van het nieuwe jaar 2018. Hoe kijk jij terug op jouw afgelopen jaar ? Zijn er dingen die je graag anders zou willen? Schrijf voor jezelf eens op wat er allemaal goed is gegaan en waarvan je blij bent geworden. Vergeet hierbij de kleine dingetjes niet! Schrijf dan eens op wat je graag wilt bereiken dit jaar en deel deze doelen op in kleine stapjes.

Meer bewegen?  Begin met 10 minuutjes per dag en bouw dit langzaam per week 10 minuten op totdat je met plezier 2x daags een half uurtje lekker door kunt stappen. Dit is laagdrempelig en veel effectiever dan dat je 1 tot 2 keer per week in de sportschool tekeer gaat en het na een paar weken op geeft omdat het toch niet jou ding is!  Zo is het ook met gezonder eten; in kleine stappen je eetpatroon aanpassen; méér gaan kiezen voor vitale voeding i.p.v. fatale voeding en probeer bewust te gaan proeven wat je eet. 

Wedden dat je door deze 2 stapjes veel beter in je vel gaat zitten en fitter wordt? Maar wat je ook gaat doen, doe iets waar je blij van wordt en wat bij jouw eigen “ík” past! Uiteindelijk ben jíj degene die aan het roer staat van jouw leven in 2018!

SUCCES. Fit & Slank coach Ine Smits